Nya lägenheten & födelsedagspresenter



Här är lite bilder från lägeheten vi flyttat till. Den ska renoveras och allt är kaos just nu, men det blir nog bra till slut. Köket är riktigt skruttigt så det ska renoveras nu i höst...

Så fyllde jag år ännu en gång. Här är några presenter jag fick:



Jag fick ett jättefint halsband från Disney Couture med the mad hatters hatt. Ett internt skämt :)  Men jag älskar verkligen halsbandet. Jag fick dessutom stämplingsbokstäver för att stämpla i metall. Perfekt för smyckestillverkning :)

Av Marek fick jag digitalkameran jag önskat mig. En Nikon S8000 coolpix. Så alla bilderna är tagna med den. Jag älskar den, it fucking fabolous! ;)

Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

Oh what a pretty necklace you got ;P

2010-10-10 @ 09:03:31
URL: http://www.jaggedrose.se

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0