Hälsningar från ett vintrigt Malmö

Snön ligger vit över Drottningtorget här i Malmö, och julgranen har kommit upp.


Idag har jag julpyntat vår lägenhet. Det är alltid en speciell känsla tycker jag. Dessutom har jag planterat lite julblommor. Jag köpte två hyacinter som planterats i två värmeljuslyktor, och två amaryllis som fick sig lite julpynt de med.

Nu ska jag tända mitt stora doftljus i doften Cranberry Chutney från Yankee Candle och bara njuta av att titta ut på snön :)
På återseende!

Kommentarer till inlägget
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2010-12-01 @ 17:28:00

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0