Update


Bild från google


Nu var det bra längesedan jag uppdaterade här. Det har hänt en del sedan sist också. Jag har bland annat köpt klänningen från förra inlägget :-P, och fått jobb.

Jag är inne i en period av upplärning på nya jobbet så därför har energin inte funnits till att blogga riktigt. Eller göra nya smycken heller för den delen. Ska försöka bli bättre på det. Om jag har några läsare kvar? Ni kan väl lämna en kråka i kommentarerna så jag vet om det finns någon där ute i cyberrymden som läser mig...

En dagens:

Humör: Helt ok, lite trött. | Gör: sitter och datar, läser bloggar o msn:ar| Borde: Har inga måsten idag.
Prylar: miniräknaren har varit oumbärlig idag. | Mys: Fåglarna kvittrar och M har semester | Hör: M:s krigsspel på Xbox i bakgrunden | Sett: Snödroppar. | Saknar: Min storasyster  | Obsession: Yogi-te.


Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

I'm still here =P

Miss you, have to see you soon =)

2010-03-29 @ 21:27:33
URL: http://www.jaggedrose.se
Postat av: Blommig

Miss u too darling!!!!!

Kom upp till sommaren!!! PUSSS

2010-03-30 @ 20:32:08
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0