Vårkänslor i Slottstaden

 

Idag har jag varit på Oasen och köpt lite nya blommor till hemmet. Osaen är den klart bästa blomsteraffären i Malmö, den ligger mitt i stan, är ungefär ett kvarter stor och har delat in alla blommor i olika världsdelar/länder. Dessutom har de fantastiska priser vilket är bra för mig eftersom jag brukar kunna döda blommor ganska ofta.

Osaen har även en riktigt bra fyndhörna, med fina blommor för ca 20 kr. Har man tur finns det även fina orkidéer för mellan 50-99 kr. De två jag köpte idag kostade under 100-lappen. Är väldigt nöjd med att ha hittat en porslinsblomma också, som är på den sista bilden.

Så nu har jag lite vårkänslor här hemma. Det är helt underbart att tulpanerna är tillbaka i alla blomsteraffärer också! Jag älskar nämligen tulpaner och orkidéer.

Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

So pretty =)

2010-01-25 @ 19:48:24
URL: http://www.jaggedrose.se

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0