Morgonstund

Fjärde veckan av ingenting (arbetslöshet) har börjat och jag är så sjukt utråkad! Måste. Få. Ett. Jobb. Nu!
Måndagsmorgonen började ovanligt trevligt dock. När väckarklockan ringde startade jag radion och lyssnade på morgonpasset. Morgonens gäst var Ralf Gyllenhammar från Mustasch.

Bild från Morgonpasset i P3:s hemsida.

 

Jag låg kvar i sängen och fnittrade åt allt roligt som diskuterades. Bland annat hans tidigare dragspelskarriär, om kvinnor är hemskare än män när de beställer i baren, om att Ralf skulle sluta dricka starksprit och enbart hålla sig till rosévin och om rosévin var gott att blanda med jameson.

En bra och intressant mogongäst på morgonpasset helt enkelt. Kolla in bilder och ljudklipp här: http://www.sr.se/p3/morgonpasset. Min måndag blev lite mer inspirerad. Nu ska jag iväg och köpa lite nya blommor!


Kommentarer till inlägget

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0