En tillbakablick i alla fall

Hittade en ganska rolig lista för att summera 2009 i alla fall, så here it goes.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag flyttade till Malmö, till en riktig lägenhet - bye bye studentliv/lägenhet

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är inget för mig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Anni & Daniel blev föräldrar - nästa år är det Thess tur :-)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag otroligt tacksam för.

5. Vilka länder besökte du? Danmark, en väldig massa gånger.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett bra arbete

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? vet inte, faktiskt

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag satte mig själv i första hand

9. Största misstaget? Att jag kanske inte varit en så bra vän, det hände mycket under hösten och jag kände att jag försummade vännerna.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar här och där

11. Bästa köpet? Soffan & TV:n :-D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kärlek

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? The lama song

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig

18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj

19. Blev du kär i år? Oj oj oj, kärare än någonsin!

20. Favoritprogram på TV? Glee

21. Bästa boken du läste i år? Aldrig Fucka upp

22. Största musikaliska upptäckten? Melody Gardot & Esperanza Spalding

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek, och en Marc Jacobsväska som jag inte önskat mig

25. Något du önskade dig men inte fick? Det minns jag inte

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade mysigt här hemma med födelsedagsmiddag, tårta och paket.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett bättre arbete.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Klädmässigt? Klänningar!

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp, antagligen :-)

31. Vem saknade du? Syrran!

32. De bästa nya människorna du träffade? Jennie!

Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

Oh I think I might steal this list & blog it.

Yeah Llama song, best song ever =D

2010-01-04 @ 21:22:17
URL: http://www.jaggedrose.se

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0