2010

Ett nytt år är här, och då är det väl sedvanligt att summera det gångna året. Året blev kanske inte så som jag väntat mig på det personliga planet - men mycket roligt hände också.

Nu blickar jag framåt i stället till ett år som innehåller många överraskningar och som enbart kan bli bättre. Jag bjuder i alla fall på några bilder från förra året.



  • flytten till Malmö - vi har fortfarande ouppackade flyttlådor kvar, 9 månader senare (tss...)
  • Midsommar i Mellbystrand, och killarna fixade mat. Marek stoltserar med saltet.
  • Sommar i mälarhusen och solbrända ben
  • Finaste lilla Otto kom till världen
  • Jag träffade min nyfunna, fina vän Jennie

Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

Love you too Honey =)

2010-01-04 @ 21:12:25
URL: http://www.jaggedrose.se

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0