Shoppat

1. Jackan jag först såg på KaDeWe i Berlin och som jag idag hittade på rean här i stan. Marinblå med krås och puffärm. Jag får ta en bild med den på lite senare. Jackan är från French Connection.
2. Två parfymer från TaxFree shoppen på Schönefeldflygplatsen i Berlin. Min absoluta favorit Daisy från Marc Jacobs och Romance från Ralph Lauren.
3. Tröjan jag suktat efter i flera månader - även den på rea här i stan. Från Marc Jacobs, så klart :)
Måste även visa en bild på min fina julklapp jag fick av M, en helfigurspegel. Jag älskar den!

Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

Ohh love the jacket & the top, very pretty =)

2010-12-28 @ 21:31:58
URL: http://www.jaggedrose.se

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0