Pressies & tyg till sänggavel

Idag efter jobbet åkte jag till Svågertorp för att vara kakel-smakråd åt Jennie. Det slutade med att vi spenderade mest tid i tygaffären Stoff och Stil ändå. Jag köpte tyg till en sänggavel som jag ska göra någon gång efter jul och så fick jag en söt flaska med grönt te av Jennie. Jag har inte smakat den ännu men flaskan är så fin så den kommer att få pryda stringhyllan i köket när hyresvärden har renoverat klart hos oss.
Thank you Jennie for a lovely afternoon!
Till sänggaveln blir det ett mörklila tyg med medaljongmönster. Det är inte så shiny som det ser ut på bilden dock, blixten gör ju sitt :)

Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

Thank you for the company =D

Hope the green tea tastes good, let me know.

2010-12-06 @ 22:01:41
URL: http://www.jaggedrose.se

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0