Smycken till Thess

Armband med berlock och läderband

 

Långt halsband med målad emaljkula, silverkedja och rött swarowskihjärta

 

Den vackra målade kulan symboliserar Thess fina gravida mage, medan swarowskihjärtat symboliserar Ellie.

 

Nu när Ellie är född och jag faktiskt kom ihåg det har Thess fått de smycken jag gjort till henne. Jag tycker det är en bedrift att föda barn och att det inte bara är barnet som ska få presenter. Hoppas att hon kommer gilla dem.


Kommentarer till inlägget
Postat av: thess

jag gillar dem i massor darling!!!! tack återigen!!! hade armbandet igår och har det idag med!!! du är så duktig!!! puss på dig!

2010-08-23 @ 15:38:45

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0