Nytt hemma i vindslyan

Det har flyttat in fler saker från favoriterna Cult Design hemma hos oss. Diskmedelspumpen hade vi sedan innan, men jag saknade något att ha diskborsten i, så det var en välkommen investering. Nu ska jag bara övertyga sambon om att det är en smart grej. Han är skeptisk..

 

Liknande det i köket så har det blivit både en tvålpump och en tandborsthållare i badrummet. Praktiskt och nästan smärtsamt snyggt!

 

Tavlorna i köket köptes tidigare i somras, men jag har inte fått tid eller inspiration att fotografera dem förrän nu. De är Roy Lichtenstein-kopior och kommer från Gallerix.

 

Det har blivit lite nytt i min egen badrumshylla också. Jag har äntligen investerat i Cliniques tre-stegsrengöring efter att ha gått runt och norpat gratisprover på serien en längre tid :)


Kommentarer till inlägget
Postat av: thess

åhh vill också ha en sån till diskmedel!!! de är så snygga....

har förresten skärpt mig med blaggandet nu...lite i alla fall...:) kram!!

2009-09-29 @ 15:52:37

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0