Hösten är här!

Bild lånad från Peters blogg (Mareks storebror), titta in hos honom, han är en sjukt duktig naturfotograf!

 

Nu känns det som att hösten kommit på allvar! Härligt! Det är i och för sig fortfarande varmt på dagarna, men kyligt både på morgonen och kvällen. Det märks dessutom på solljuset att hösten är här, allt är lite så där orangegult.

Jag har hoppat in i min sista arbetsvecka i Danmark nu, och jag ser fram emot när den är över, så att jag bara har ett jobb att tänka på. För er som inte vet så har jag fått ett nytt jobb i Malmö som inköpare/samordnare för en butik inne i stan. Jag har varit där några gånger redan och tycker att det är ett bra ställe. Trevliga kollegor och roliga utmaningar att hugga tag i. Det är dessutom en stor möjlighet för mig att lära mig massor av nya saker.

Här hemma väntar vi otåligt på vår nya soffa som vi beställde för två veckor sedan, och som inte kommit ännu. Jag räknar så klart stenhårt med att de ringer om leverans i morgon så håll tummarna.

Vi är dessutom mitt uppe i planeringen av vår inflyttningsfest som går av stapeln den 26:e. Det ska bli roligt att träffa alla som vi inte hunnit träffa på väldigt länge - och flera som vi såg fram emot att träffa har tyvärr ställt in av olika anledningar, men vi hoppas på att det ska ges möjlighet att träffas längre fram i höst.

Jag återkommer med bilder så fort soffan kommit :)

Hoppas ni får en bra vecka, och lämna gärna en kommentar innan ni går!

/Erica (& Marek)

 

 

 


Kommentarer till inlägget
Postat av: thess

hoppas verkligen att er soffa kommer snart!!! kommer själv ihåg hur jobbigt det var att vänta, dessutom kom ju vår i fel färg första vändan!! är verkligen riktigt tråkigt att vi inte kan komma på er fest men jag bestämmer!! att vi verkligen ska ses senare i höst, det finns inget annat!!! med eller utan karlarna!!! saknar dig i massor söt!!! puss kram

2009-09-16 @ 11:27:56
Postat av: thess

hoppas verkligen att er soffa kommer snart!!! kommer själv ihåg hur jobbigt det var att vänta, dessutom kom ju vår i fel färg första vändan!! är verkligen riktigt tråkigt att vi inte kan komma på er fest men jag bestämmer!! att vi verkligen ska ses senare i höst, det finns inget annat!!! med eller utan karlarna!!! saknar dig i massor söt!!! puss kram

2009-09-16 @ 11:29:45
Postat av: Peter

Tackar en en gång Erika :)



Men det är ju inte var gång man lyckas få så bra bilder när man ute fotar :) men som man säger man får ju lyckad bild en på hundra? men alla fall det är ju liten talesätt :)

Kram

Peter

Ps hälsa Marek Ds

2009-09-16 @ 12:25:16
URL: http://djurochnatur.wordpress.com/
Postat av: Inspirera Mera

Vilken vacker höstbild!

Kram Sandra

2009-09-19 @ 16:56:17
URL: http://inspireramera.se

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0