A trip down memory lane...

Det slog mig härom dagen att jag och min käraste Marek varit tillsammans i över fem och ett halvt år nu, så jag tänkte bjuda på några godbitar ur vårt gemensamma fotoalbum. :-)

Och nej, vi ser oftast inte ut att ha alla hästar hemma på våra bilder...

 

Schweiz, Augusti 2008

 

Halmstad Februari/Mars 2004

 

Sofiero i Helsingborg April 2008

 

Villa Thalassa, Helsingborg Augusti 2006

 

På väg till Malaga 2007

 

Lund, November 2008


Kommentarer till inlägget
Postat av: anna

Ohhh vilka fina bilder o vad tiden har gått:) Ni är super fina tillsammans:) ser fram emot er inflyttningsfest, kramar

2009-09-16 @ 15:30:49

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0