Tjejkörd?

(Bild från Blocket)

Jag har funderat lite på det där med bil. Vad skönt det skulle vara att äga en. Det underlättar i vardagen och ger en större frihet när man är ledig. Jag hittade denna lilla pärla på blocket och blev så klart blixtkär direkt! Gimme!

Den kostar 82 000:- och det skulle jag lätt ge för den om jag hade så mycket pengar. Pappas green, mean killingmachine är i samma modell (Ford Fiesta) och jag ÄLSKAR den bilen på alla sätt och vis. Den är snygg, den är rolig att köra, den är pigg och den är i perfekt storlek.

Någon som vill sponsra mitt bilköp?!

 


Kommentarer till inlägget
Postat av: thess

jag kan överta nummerplåten!!! den va jättefin synd bara att det kostar så pass med en bil......kram!

2009-11-16 @ 10:24:59

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0