Jennie



Bild lånad från Jennies hemsida

En av mina nya kollegor är en fantastsikt duktig sömmerska och så klart en härlig och rolig människa! Hon specialicerar sig på historiska kläder och hennes favorit är korsetter. Jag ska ju vara brudtärna i maj nästa år och då ska Jennie sy min klänning. Klänningen kommer bli en röd 50-tals historia i rockabillystil. Hon har dessutom gett mig förtoendet att vara modell för hennes kläder som hon sedan ska lägga ut på sin webshop. Så gå in och titta hos henne och inspireras. Ni hittar henne här och här.

Kommentarer till inlägget
Postat av: Jennie

Thank you my lovely friend =D

2009-11-21 @ 17:26:29
URL: http://www.jaggedrose.se/

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0