Wakeup Light



Jag är världens mest morgontrötta människa, och skulle hellre ligga kvar i sängen en hel dag utan att behöva gå upp. Ofta är jag tjurig o bitter för att jag måste gå upp. Men nu finns ett litet hopp för mig, och jag vill väldigt gärna prova om den fungerar. Philips wakeup light!

Få en trevlig start på dagen! Med Wake-up Light vaknar du naturligt, och känner dig lika pigg som en sommarmorgon. Ljuset ökar gradvis under 30 minuter innan den inställda väckningstiden. Ljuset faller på dina ögon och påverkar dina energihormoner och förbereder din kropp på att vakna. Det gör uppvaknandet till en mer behaglig upplevelse och har visat sig ha medicinskt bevisade fördelar.

Den ska jag minsann investera i när flyttbudgeten är över! Hoppas det finns garanti så man kan lämna tillbaka den om den inte funkar ;-) Högt på önskelistan ligger den i alla fall!

Är det någon som har provat den? Vad tycker ni i så fall?

Finns hos Clas Ohlsson för 995:-, det är även där jag lånat bild o infotext från.

Kommentarer till inlägget

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0