Ut över Malmös hustak...

Efter önskemål får jag väl bjuda på de få bilder jag lyckats ta i nya lyan. Bildkvaliteten är sådär eftersom de är tagna med mobilen. Än så länge är det bara bilder från översta plan.


Igår kväll hade vi fått upp lite böcker i den väggfasta bokhyllan.
Blir lite mysigare när saker o ting börjar få sin plats.



Första kvällen, lördag: Kvällsutsikten över Malmö är näst intill magisk, och står man och tittar upp ett litet tag hittar man de största stjärnbilderna precis ovanför vår hus. :)


I söndags firade vi att Malmö fått två nya invånare med Brunch på restaurang Översten, Högst upp på 26:e våningen i Kronprinsenhuset på förra bilden :)


Vackra tulpaner fick vi i inflyttningspresent.


Jag älskar våra takfönster, även en mulen och dimmig dag som igår får vi in massor av härligt ljus!


Soffan står mitt i det stora rummet och känns pytteliten.
Ser fram emot en ny soffgrupp och att kunna möblera här uppe!





Kommentarer till inlägget
Postat av: Blommig

Ååå tack för fina bilder! Så kul att få se. Vill se fler!

Längtar tills jag får komma o hälsa på

KRAM

2009-03-31 @ 20:16:32
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Helén & Peter

Det ser riktigt charmigt ut :) kan tänka mig att ni trivs redan jättebra.



Vilken utsikt ni har!

2009-04-02 @ 15:08:29
URL: http://norrlanningska.wordpress.com

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0