Planerade skoköp



Idag trotsade jag vinterkylan o minusgraderna när jag skulle traska till käkkirurgen för att undersöka den förbaskade tanden i underkäken (som förövrigt kommer plockas ut den 17 april - då jag kommer vara totalt stenad som tur är!) och tog på mig mina fina rosa converse. Jag var ju tvungen att ha något skoj under de ganska tråkiga omständigheterna som för tillfället rådde. Jag tog även en finfin bild på mina fötter som jag tänkte publicera här, men jag hittar inte anslutningssladden mellan mobil o dator. Den ligger nedpackad i någon låda här hemma.

I alla fall så är planen att köpa två par nya Converse all star nu när våren snart nalkas. Ett par helsvarta som jag tänker studsa runt i på jobbet (måste ha svarta skor till min otroligt snygga uniform - Nicht!) och ett par vita för vardagligt runtspringande i ett vårigt Malmö.

Tyvärr får jag nog hålla lite på inköpet eftersom jag blev helt ruinerad idag hos läkaren. Undersökningen gick på 825 balubas, och operationen kommer kosta ungefär en månadshyra >tittar ner i den tomma och ekande plånkan.<

Nu ska det pluggas o skrivas teorier om härskartekniker o maktkamp.

Puss o kram så länge!








Kommentarer till inlägget

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0