6 dagar kvar...and counting



God eftermiddag Lördag! Nu sladdar vi in på slutspurten! Sista veckan i Lund är kommen och det är bara 6 dagar kvar tills vi flyttar the whole shebang till Sura-överklass-tants-området i Malmö.

Både jag och M är som fnittriga små barn på julafton och längtar verkligen till nästa lördag. Vi har inte så mycket kvar att packa heller. Idag kör jag köks-rejset och i morgon blir det stor utrensning nere i förrådet.

Hoppas ni alla får en trevlig helg, själv har jag roligt medans jag packar genom att sjunga o dansa till min fantastiska låtblandning på spotify!



Kommentarer till inlägget
Postat av: Peter

Jag känner igen mig hade precis samma känsla när vi skulle flytta till våran nuvarande lägenhet :)

2009-03-22 @ 19:08:22
Postat av: thess

så spännande det kommer att bli!!! måate kännas skönt att det snart är dags så ni slipper vänta längre!! du vet att vi mer än gärna kommer på visit sen och spanar in skönheten och dess snygga ägare!! kram kram

2009-03-23 @ 13:51:15

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0