I <3 NYC

Jag har haft en längtan efter att resa bort ganska länge nu, och längtan till att åka tillbaka till New York City blir bara större och större. Just nu sitter jag och drömmer mig bort och blir nostalgisk på New Yorkguiden. Vi har pratat om att åka dit, M och jag. Eftersom hans pappa bor i staten Indiana (söder om Michigan och Chicago) tycker vi båda att det skulle vara roligt att åka dit så att vi kan träffas.

Jag har alltid velat uppleva en amerikansk thanksgiving och jul och New York ska ju vara underbart vid den tiden på året! Men så länge får jag nog nöja mig med att gå igenom gamla bilder från New Yorkresan år 2000.












Alla bilder är tagna av mig & pappa år 2000. Vill ni låna, så fråga först är ni söta.

Här fick ni ett litet smakprov på hur jag såg ut för nio år sedan också - en liten skit haha. Nej nu ska jag fortsätta drömma mig bort, och sen fixa lite lunch till min älskling och mig.



Kommentarer till inlägget
Postat av: Jenny

Wow vilka härliga New York bilder. Jag är också ett stort fan av Manhattan.



KRAM

2009-02-04 @ 20:24:24
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0