Möbelmakeover och lampor



Jag är så sugen att börja på min köksbordsmakeover. I december hittade jag detta fina bordet i grovsopsrummet och släpade för kung och fosterland ner det i vårt förråd. Det har ju otrolig potential! Det ska slipas ned och vitlaseras är det tänkt, och tyget på stolsdynorna ska få sig ett ansiktslyft.

Igår fick jag tips av Thess om att man kan göra egna random lights. Hon tipsade om denna tjejen och denna killen, och efter att ha sett deras resultat kliar det i fingrarna på mig! Sånna lampor får det bli hemma hos oss också. Och tänk vad bra, då kommer ju den dära pilatesbollen till nytta i alla fall ;)

Hoppas ni alla får en mysig dag!







Kommentarer till inlägget

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0