Vårpromenader

I går kväll och idag har jag passat på att ta promenader i det härliga vårvädret. I dag skiner solen helt otroligt fint från en klarblå himmel och det var så varmt att jag fick ta av mig vårjackan under promenaden för att inte smälta bort. Jag passade även på att knäppa lite bilder med mobilkameran. Så här vårigt o härligt har vi det i Malmö nu:


Solen var på väg ner över havet


Vi hade klar sikt ut över Öresundsbron


Ljuset var fantastiskt över Västra Hamnen


Passade på att bli lite snurrig av att titta påå på torson också :)


Underbart ljus!


På väg till skolan för att låna böcker på bibblan.


Det finns ju sämre vägar att ta när man ska till skolan ;)

Kommentarer till inlägget
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder du bjuder på ikväll! Värmen är på väg, eller hur känns det underbart.

Kram

2009-04-02 @ 20:03:36
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0