Vad som än händer så är det okej...

...Så resonerar jag inför min käkoperation i morgon, och jag måste tacka flummiga Tomas DiLeva för det mantrat eftersom jag inte känner mig så nervös som jag kanske annars skulle göra. Vanligtvis är jag livrädd för allt vad läkare och tandläkare heter, men just nu så förlitar jag mig på DiLevas matra och på den tablett jag ska ta i morgon bitti innan operationen. Kirurgen hävdar att den ska göra mig lugn, dåsig, lullig och ge mig en och annan minneslucka efteråt - och det tackar jag inte nej till.

På lägenhetsfronten går det långsamt framåt. I går fick jag lite ordning vid min arbetsplats på andra våningen. Här kommer en liten bild. Det är fortfarande lite stökigt i hörnan med flyttlådor som inte är uppackade ännu, o saker som inte hittat sin plats.
 


Jag antar att jag återkommer med en tand mindre i nästa vecka - i helgen kommer det antagligen göra plågsamt ont och jag har förberett en slö helg som gräsänkling med 5 hyrfilmer från hemmakväll. Håll tummarna för mig i morgon, och kom ihåg "vad som än händer så är det ok, vad som än hander så är det ok...."



Kommentarer till inlägget
Postat av: Blommig

Håller alltid tummarna för dig söta systern!!!

Hör av dig när du är klar...eller innan om du vill:)

puss

2009-04-16 @ 21:08:05
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Malin

Låter läskigt...hoppas helgen blir bra trots allt. Kram.

2009-04-17 @ 22:51:44
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0