Opepp


Jag känner att det har varit väldigt mycket den senaste tiden i mitt liv - Flytt, skola, jobb, operation...Någonstans på vägen har jag glömt mig själv och motivationen är som bortblåst. Det känns som att jag befunnit mig i någon slags bubbla och halkat på efterkälken, och det har jag gjort med mina studieuppgifter också. Så nu sitter jag här o försöker hitta motivation och engagemang att skriva ihop en uppgift som är betydligt äldre än sitt bäst-före-datum. Jag hoppas att en stor kopp med svart kaffe ska hjälpa mig lite.

Har ni några motivationshöjande ord tas de tackasamt emot.

Kram!

Kommentarer till inlägget
Postat av: Blommig

Du är bäst bäst bäst!

2009-04-21 @ 18:11:00
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera gärna!:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0